Proč by měly české firmy začít využívat online dotazníky
Hlavním cílem každého podnikání je pochopitelně úspěch na trhu a prosperita firmy. Proto by měl mít každý podnikatel přesnou představu, jak zákazníci uvažují a podle jakých kritérií vybírají zboží či služby.
-
Jen se domnívat je v tomto případě málo.
-
Vy musíte vědět.
V současné době existuje rychlý a spolehlivý způsob, jak zjistit vše potřebné, aby mělo vaše podnikání skutečný smysl a šlo tím správným směrem. Dotazník online vlastně udělá vše za vás. Stačí ho rozeslat e-mailem, nabídnout na webových stránkách nebo sdílet na sociálních sítích. Prakticky za několik hodin máte výsledky a můžete se podle nich orientovat.
-
Hlavní výhody online dotazníků:
a. časová úspora
-
vy se věnujete své práci a zákazníci (respondenti) vyplňují dotazníky.
b. finanční úspora
-
online dotazníky patří k nejlevnějším způsobům dotazování. Terénního tazatele budete muset zaplatit, stejně jako tazatele telefonického.
c. okamžité výsledky
-
už během několika minut naskakují první odpovědi. V případě pokročilých aplikací můžete výsledky zpracovávat už v průběhu výzkumu.
Váš business bude prosperovat
Moderní online dotazníky jsou více nežli jen nástroj na zjišťování názorů anonymních zákazníků. Aplikace disponují filtry, které lze nastavit podle vašich preferencí a vidět tak výsledky z různých úhlů pohledu.
-
Dozvědět se můžete, jak odpovídají lidé podle věku nebo pohlaví.
-
Jestli mají stejné požadavky a potřeby lidé z velkých i malých měst.
Není třeba do dotazníku tyto otázky zakomponovat. Systém je sám vyhodnotí na základě zjištěných údajů a poté vytřídí. Práce s dotazníky je tedy jednoduchá a zvládne ji i běžný uživatel internetu.
-
S online dotazníky budou přicházet další nápady, jak zrychlit a pozvednout váš byznys.
-
A navíc vás práce s dotazníky bude opravdu bavit.