Jednou z možností, která může vaši firmu skutečně zviditelnit, je nákup zpětných odkazů. Zní to trochu zvláštně, ale vše si vysvětlíme. Je to v podstatě jednoduchý proces, jehož smyslem je zvýšit návštěvnost vašich webových stránek. O tom, jak budovat zpětné odkazy a jak s nimi pracovat, vás naučí Linkbuilding.

  • Jednou z nejdůležitějších věcí je, poznat kvalitní zpětný odkaz, který se umístí na obsahově relevantní doméně.

Váš odkaz je tedy zapotřebí umístit na stránkách, které obsahově souvisí s vámi prodávaným produktem. Možná, že vás napadlo, kde vlastně ty zmíněné kvalitní odkazy sehnat. Je to celkem jednoduché. Balíček více odkazů si můžete zakoupit na Bzoomeru.

design webu

  • A máme tady další zajímavé slovo.
  • Bzoomer je SEO nástroj, který zvládne vybudovat i tisíce kvalitních odkazů za minimum času i finančních prostředků.

Odkazy jsou tvořeny na subdoménách pomocí AI ARTICLE BUILDERA. Vyrobené odkazy jsou dále provázány v nižších vrstvách pro možnost rychlého indexování.

Základem jsou správně nastavená klíčová slova

Zásadní podmínkou pro úspěšnost tohoto procesu je vytvoření dostatečně specifických slov.

  • Nabízejí se dvě otázky.
    1. Jak vytvořit kvalitní odkaz na Bzoomeru?
    2. Já smysl tvorba méně kvalitních odkazů?

Jak tedy vytvořit kvalitní odkaz? Jak bylo řečeno, základem je nalezení relevantní domény s vysokým organickým trafficem i DA ve filtru domén.

stránky webu

  • V tomto případě se nabízejí dvě možnosti, jak vytvořit odkaz na konkrétní doméně.
    1. Bzoomer přidá odkaz na již existující stránku.
    2. Bzoomer vytvoří nový článek na konkrétní doméně.

Druhou otázkou bylo, jestli má smysl tvorba méně kvalitních odkazů. Odpověď je velice jednoduchá. Ano, protože jsou přirozené. V oblasti tvorby odkaz tedy platí známá zlatá střední cesta. Bylo by zvláštní, pokud by na vaši doménu směřovaly pouze kvalitní anebo pouze nekvalitní odkazy. Chce to prostě něco mezi.