Kdy vybrat pro mobilní telefon značkový servis, jako je servis iPhone či servis Huawei?
Mobilní telefon má dnes prakticky každý z nás. Většina dokonce „chytrý“ model. A není pochyb o tom, že se jedná o veskrze užitečné zařízení, které rozhodně mnoha z nás usnadňuje život. Avšak jen málokdo si uvědomuje, o jak křehké přístroje se jedná, zvláště vzhledem k tomu, že je sebou bereme prakticky všude.
Není tak divu, že se nám občas rozbije. Nejčastěji se jedná po poškrábání displeje od předmětů v kabelce či v kapse, avšak může se také jednat o následek pádu. Další častou nehodou bývá odlomení kousku plastu, nejčastěji v rohu. Opět, obvykle jde o důsledek pádu. A řekněme si popravdě, komu z nás někdy nevypadl či nespadl ze stolu.
Když se něco takového stane, je dobré jej co nejdříve dát opravit. Jistě, nemusí to zpočátku vypadat nijak děsivě. Například malá prasklinka na displeji až tak moc nevadí. Ovšem tím se vytváří slabé místo, které se dříve či později rozšíří. Malá prasklinka se může snadno po čase rozšířit jako pavučina po celém telefonu.
Dobrá, ale tam jej dát? Nejlepším řešením je samozřejmě značková prodejna či opravna, jako je servis iPhone nebo servis Huawei. To platí zvláště v případě, že je přístroj ještě v záruce. Zde je však dobré se předem přesvědčit, že se na daný problém záruka skutečně vztahuje. Tyto značkové servisy totiž rozhodně nejsou nejlevnější. Odvedou však zdaleka nejlepší práci.
Pak je tu také možnost, kterou volí mnoho lidí, kteří již mají telefon mimo záruku, a tou jsou klasické opravny telefonů. Ty jsou totiž mnohem levnější, avšak je potřeba počítat s tím, že zde obvykle nemají originální náhradní díly ani přístroje. Oprava tedy nebude tak kvalitní a je větší pravděpodobnost, že se v budoucnu onen problém opět objeví.
Zde je však potřeba se zamyslet. Je pravdou, že mobilní telefony zastarávají velice rychle. Proto je dobré se podívat, zda by nebylo přeci jen výhodnější si pořídit nový. Mnohdy nás to totiž dokonce vyjde levněji než oprava.